Nestle: „Znajdziemy Cię”

Rafał Jędrasik

Źródło: http://www.facebook.com

Nestle promuje akcję czip RFID dla każdego. Nowa, „czekoladowa” promocja odbywa się pod hasłem „Znajdziemy Cię”. Konsument musi tylko odpakować słodki batonik, co uruchomi nadajnik GPS. Nestle obiecuje że w ciągu 24 godzin brygada specjalna odnajdzie „szczęśliwca” i dokonując nalotu w stylu grupy antyterrorystycznej, wręczy mu nagrodę pieniężną. Batoników jest kilka,ale miliony konsumentów zatrzyma opakowanie, mając nadzieję na bycie śledzonym.

Permanentna inwigilacja, włącznie z monitorowaniem pozycji człowieka, do niedawna były uważane za „teorię spiskową”. Tymczasem międzynarodowe koncerny, jak VISA, IBM czy Nestle (czyli pozornie ze sobą niezwiązane) promują tę technologię. Aby skutecznie wprowadzić pomysł w życie, trzeba zakorzenić go w świadomości, najlepiej w momencie jej kształtowania. Kampania Nestle, w formie zabawy, wpływa na kształtującą się psychikę młodego człowieka, zakorzeniając utożsamienie bycia śledzonym z pozytywnymi emocjami. Ideą akcji jest przyzwyczajanie młodych pokoleń do relaksu i poczucia komfortu w środowisku inwazyjnych mikroprocesorów śledzących każdy twój ruch, niezbędnych w państwie policyjnym, do czego zmierzają USA bądź UK. A w te kraje „zapatrzona jest” reszta świata…

Nestlé ‚We Will Find You’

4 thoughts on “Nestle: „Znajdziemy Cię”

  1. pit

    Niestety w naszym kraju ludzie śpią jak na filmie „oni żyją”Carpentiera a dowodem na to jest fakt ,że nasz kraj przoduje w użyciu kart kredytowych pay pass ,które poprzedzają chipowanie ludzi!Obudzcie się albo zginiemy smartfon i debilne programy to miraż żeby odciągnąć waszą uwagę, zajmijcie się tym co istotne bo będzie po nas

  2. margo0307

    Można by z powodzeniem zacytować słowa piosenki Uli Sipińskiej…
    „…siala la la la zabawa trwa, świat inny wymiar tutaj ma…”, bo jak widać >zabawa< trwa na całego, tylko dlaczego mi nie jest do smiechu ? 😦

Możliwość komentowania jest wyłączona.